تبلیغات رستوران
بهترین راه ها و استراتژی ها برای تبلیغات رستوران

تبلیغات رستوران از چه راه هایی انجام می شود؟ شاید در این چند ماه و یا یک سال اخیر همه تلاش خود را بر آن داشته اید. که برای تاسیس یک رستوران شیک و جدید دست بکار شدید. روز شماری می کنید تا با پر شدن میز و صندلی های آن به شوق آیید. اما گویا یک چیز دقیقا سر جای خودش نیست. فضای رستوران از لحاظ فیزیکی در بعد مکانی مناسبی قرار گرفته است. چرا که روزانه افراد زیادی از جلوی آن عبور و مرور دارند. اما کسی به چشم خریدار به تابلو نگاه نمی کند یعنی کسی برای صرف غذا گام در رستواران نمی گذارد.

اجازه دهید خودمان را جای این رهگذرها و هر فرد دیگری قرار دهیم. این سوال را بیان داریم که چرا باید گام در رستورانی بگذاریم که هیچ شناختی از آن در اختیار نداریم. در این زمان است که به فکر تبلیغ رستوران به عنوان تنها ناجی رهاییمان از این شرایط می اندیشیم. تبلیغات رستوان موضوعی می باشد که قرار است در این مبحث مستقیما مورد اشاره و توضیح قرار گیرد.

نزدیکی با مشتریان در خصوص تبلیغات رستوران

هر برند را می توان یک شخصیت صاحب شهرت خواند که می تواند وابسته به میزان ارزش و اعتباری که در اختیار دارد با اشخاص مختلف وارد رابطه گردد. پیامی که قرار است شما برای ارتباط گیری منتقل کنید. همان تبلیغاتی است که به یکباره شرایط را بهبود می بخشد.

در این میان بکارگیری شیوه هایی چون برگه‌ها یا وبسایت‌های انتقادات و پیشنهادات موجب می گردند که از نظر مستقیم مشتریان در باب نوع عملکرد خود آگاهی کسب کنید. همچنین وابسته به آن واکنش نشان بدهید. اگر همه چیز خوب پیش رود؛ به نزدیکی هرچه بیشتر میان شما و مخاطبان اطلاق خواهد گشت.

حتما می دانید که محتوا های کاملا عاطفی، نزدیک به دو برابر در قیاس با محتوای کاملا منطقی، با بازدهی مثبتی همراه می گردند. پس دستبکار شوید و تمام افکار و مهرتتان‌ را برای طراحی محتوا و شعار های عاطفی بکار بگیرید. این موضوع را از یاد نبرید این شعارها قرار است با چند تصویر بکر در هم آمیخته گردد. هرچه ایده عکاسی تبلیغاتی مورد استفاده؛ بتواند جرقه بیشتری را در احساسات مخاطب داشته باشد، البته که  قانع‌کننده‌تر خواهد بود و به احتمالات مثبت جامه عمل خواهد پوشاند. برای مثال انگشت خود را روی یکی ارزش ها و شعار های رستوران مانند استفاده از مواد صد در صد ارگانیک و …. بگذارید و با تکیه بر آن پیش روید.

تبلیغات توام با داستان سرایی

در روند تبلیغات رستوران ها هیچ فاکتوری چون دخالت  ایده‌های قدیمی که در بسیاری از برندها تجدید می گردد، نمی تواند به مخاطبان آزار برساند. بنابراین تلاش نمایید تا هر نوع نیاز‌ و انتظارات مشتریان را در قالب عکس‌هایی خاص و منحصر‌به‌فرد و بدور از تکرار و تقلید به نمایش بگذارید. این عکس ها هستند که می توانند در حوزه تبلیغات رستوران به میزان هزار کلمه سخن بگویند. زمانی که یک محتوا از تصویر برخوردار باشد، ۵۵ درصد از مخاطبان مجدداً آن را مرور خواهند نمود.

بازی با رنگ ها در خصوص تبلیغات رستوران

بی شک زمانی که رنگ ها استادانه استفاده شوند و در هم آمیزند. این قدرت را دارند تا بر نوع رفتار مصرف کننده تاثیر گذار عمل نمایند. تمایل اکثر فست‌فودها بر آن است که از طیف های روشن‌تری با هدف انعکاس انرژی مثبت کمک بگیرند. در صورتی که در قوانین و اصول حاکم در تبلیغات رستوران استفاده از رنگ‌های تیره‌تر برای نمایش گذاشتن اقتدار خود پیشنهاد می کنند.

تبلیغات رستوران مدرن

هماهنگی رنگ‌ها و ایجاد کنتراست هم مورد حیاتی است. این مورد در این میان به عنوان که از اصول ابتدایی مورد توجه قرار می گیرد. استفاده از اسپری‌های براق‌کننده و یا طیف های مصنوعی در زمان عکسبرداری. این شرایط را ایجاد می سازد تا عکس‌های گرفته شده از قالب معمول بیرون آیند. صاحب رنگ و لعاب خاص تری باشند که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

 ادعای دروغین ممنوع!

به عنوان مدیر یک رستوران که قرار است سال های متمادی را یکی از همراهان همیشگی مشتریان خود در هر شرایطی باشید. باید تنها روی تبلیغاتی مانور بدهید که متناسب با حقایق در حال رخداد در رستورانتان باشد. به هر توانایی که دارید اشاره و آن را را بپرورانید اما از اغراق در آن برهیزید. چرا که ایجاد کمترین تناقضی در این میان می تواند شما را دروغگو جلوه دهد‌. کافیست اعتماد مشتریان خود را جلب کنید تا بتوانید روی آن ها به عنوان همراهان همیشگیتان، حساب باز کنید. جالب است بدانید که نزدیک به ۵۴ درصد. از کاربران تنها به سبب بی اعتمادی به تبلیغات رستوران ها روی بنر کلیک نمی‌کنند.

 انتخاب پلتفرم مناسب برای تبلیغات رستوران

در ضمن تبلیغات مواد غذایی انگشت انتخاب خود را روی یک پلتفرم مناسب بگذارید. به هر میزان که برای کلید خوردن یک تبلیغ بی نظیر؛ با تکیه بر یک پلتفرم  اشتباه گام بردارید، با دست خود وقت و هزینه صرف شده را بر باد داده اید. به جهت انتخاب پلتفرم مناسب باید مسیر درست را در پیش بگیرید. برای مثال  رسانه‌های اجتماعی‌که به جهت ارتباط با مشتریان عالی هستند، وب سایت‌ها و وبلاگ‌ها و حتی پلتفرم‌های آفلاین. یک شانس بزرگ برای رستوران ها به حساب می آیند.

کافی است تا مدیریت مجموعه و پرسنل مسئول  مهارت کافی برای استفاده از این پلتفرم‌ها را در اختیار داشته باشد تا بتواند سود‌های هنگفتی را نصیب خود سازد و به جذب چند برابر مخاطب یا همان مشتری اطلاق گردد. در این میان از یاد نبرید که تمایل مشتری در باب ثبت سفارش برای خرید غذا در حوزه تبلیغات رستوران، بسیار حیاتی محسوب می گردد.

جمع بندی

در این مقاله از سایت جی دایک به بررسی مهم ترین راهکارها و استراتژی های تبلیغات رستوران پرداختیم و مهم ترین موارد را در این خصوص برای شما عزیزان شرح دادیم. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای