خرید خمیر پهن کن رستورانی
قیمت خمیرپهن کن رستورانی چقدر است؟

قیمت خمیرپهن کن رستورانی

یکی از تجهیزات مهم در آشپزخانه های صنعتی خمیرپهن کن است که برای پهن کردن چانه های خمیر و آماده سازی آن برای پخت در فر یا تنور کاربرد دارد و از عملکرد آن بسیاری از افراد رضایت دارند و در رستوران های خود از آن استفاده می کنند که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی قیمت خمیر پهن کن رستورانی می پردازیم.

دستگاه خمیرپهن کن

قبل از اینکه به بررسی قیمت خمیرپهن کن رستورانی بپردازیم باید با مشخصات این دستگاه آشنا باشید. این دستگاه دارای دو غلطک از جنس پلاستیک فشرده است و جنس بدنه آن از استیل است و برای پهن کردن خمیر از آن استفاده می شود و درست مانند وردنه عمل می کند ولی تفاوت آن با وردنه در این است که بسیار سریع و در عرض چند ثانیه این کار را انجام می دهد و دیگر نیازی به دخالت نیروی انسان ندارد و برای نانوایی ها ، رستوران ها ، فست فود ، قنادی ، هتل ها ، پیتزافروشی از آن بسیار استفاده می شود و بسیار کاربردی است و سرعت کار را بالا می برد و در عرض چند ثانیه خمیر آماده پخت می شود.

عملکرد دستگاه خمیرپهن کن

قیمت خمیرپهن کن رستورانی نسبت به عملکردش بسیار مناسب است و عملکرد این دستگاه بدین صورت است که برای پهن کردن خمیر از آن استفاده می شود و خمیر بین دو غلطک حرکت و به یک شکل لایه نازک از سمت دیگر خارج می شود .

این دستگاه دارای تنظیمات خاصی است که فاصله بین غلطک ها را با آن می توان کم یا زیاد کرد و خمیر به اندازه دلخواه پهن یا نازک می شود . این دستگاه دارای مکانیزم خودکار جهت چرخش و پهن کردن خمیر را به صورت اتوماتیک دارد و با قرار دادن خمیر در غلطک بالایی بعد از نیم پهن شدن خمیر به صورت اتوماتیک یک چرخش ۹۰ درجه پیدا می کند و وارد غلطک پایینی می شود و از غلطک پایینی به صورت یک اندازه ، دقیق و یکسان بیرون داده می شود.

همچنین عملکرد آن به صورت پیوسته و بستگی به تعداد خمیرگیری و با توجه به سرعت اپراتور دستگاه می باشد که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی جی دایک به صورت آنلاین ارتباط و برای خرید این محصولات مشاوره و راهنمایی بگیرید.

ویژگی های دستگاه خمیر پهن کن

یکی از ویژگی های مهم این دستگاه قیمت خمیرکن رستورانی است که قیمت آن نسبت به عملکردش بسیار مقرون به صرفه است و جزو بهترین خمیر پهن کن رولی است و بهترین قطعات و تجهیزات در آن استفاده شده است.

جنس بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ است و ابعاد آن ۵۲۰×۵۲۰×۸۰۰ میلیمتر است . از ویژگی های مهم این دستگاه کیفیت بسیار بالا و مقاومت زیاد آن می باشد و دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش است .

برق مصرفی آن تک فاز ۳۵۰ وات است و جنس اسکلت آن فولادی است و عرض غلطک ها ۳۰ سانتیمتر می باشد. از ویژگی های دیگر این دستگاه این است که تولید خمیر به صورت یکدست و صاف و یک اندازه می باشد و باعث صرفه جویی در هزینه ها و در وقت می شود و سرعت کار را در آشپزخانه ها بالا می برد .

این دستگاه کاملا بهداشتی است و دست انسان با آن دخالت ندارد و دارای دو سایز ۳۰ سانت و ۴۰ سانت می باشد.

قیمت خمیرپهن کن

قیمت خمیرپهن کن رستورانی با توجه به ظاهر زیبا و کارایی بالا نسبت به قیمت دستگاه های ایرانی بالاتر است چون ساخت کشور چین است و کیفیت کار آن بسیار مناسب و برای آماده سازی خمیر پیتزا و شیرینی بسیار کاربرد دارد که به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی جی دایک مراجعه و نحوه خرید این دستگاه ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

در مورد قیمت خمیرپهن کن رستورانی صحبت کردیم که این دستگاه بسیار کارایی دارد و از پر فروش ترین دستگاه ها و تجهیزات آشپزخانه صنعتی است و بسیاری از افراد از خرید آن استقبال کرده اند چون این دستگاه باعث افزایش سرعت کار در آشپزخانه ها می شود که به همین منظور شما می توانید با شرکت تجهیزات صنعتی آشپزخانه جی دایک ارتباط و از نحوه سفارش این دستگاه ها اطلاع حاصل کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای