آبسرد کن منبع دار
آبسردکن منبع دار بخریم یا بدون منبع

آبسردکن وسیله ضروری برای هر مکانی می باشد و بسیار کاربردی است و دارای مدل های متنوعی می باشد که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی آب سردکن منبع دار بخریم یا بدون منبع می پردازیم.

 

معرفی آبسردکن منبع دار

در مورد موضوع اینکه آبسردکن منبع دار بخریم یا بدون منبع می توان گفت که این نوع آب سردکن دارای یک بطری ۱۰ تا ۲۰ لیتری است که بر روی دستگاه قرار می گیرد و نیاز به لوله کشی آب ندارد . مخزن این دستگاه برای مصرف روزانه افراد مناسب است ولی ارتفاع دستگاه بیشتر است ولی در بعضی از مدل ها مخزن در قسمت پایین دستگاه قرار می گیرد که به آن منبع مخفی می گویند و آب از قسمت پایین به وسیله یک پمپ داخل دستگاه مکش می شود . این آب سردکن بدون منبع را باید سالیانه یک تا دو بار شستشو داد تا بوی نامطبوعی نگیرد. همچنین قیمت آبسردکن منبع دار ارزان تر از بدون منبع است و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و به همین دلیل از این مدل استقبال بسیاری شده است.

 

معرفی آبسردکن بدون منبع

در مورد اینکه آب سردکن منبع دار بخریم یا بدون منبع باید گفت که این مدل به طور مستقیم به آب شهری وصل می شود و دیگر احتیاج به پر کردن مخزن ندارد و به خاطر لوله کشی آب باید مکان دستگاه ثابت باشد . این دستگاه بدون منبع فیلتر تصفیه دارد و آب در این مدل بسیار تمیز و شفاف است و آلوده نمی شود ولی فیلترها را باید سالی دو بار عوض کرد . همه  این مدل های آب سردکن  می توانند به شکل کابینتی و یخچالی و یا بدون کابینت باشند و هم دارای شیر آب داغ و هم شیر آب سرد هستند . این شیرها یا به صورت پدالی است یا فشاری که در نوع پدالی لیوان را به پدال فشار داده تا آب پر شود ولی در نوع دگمه ای باید با دست دکمه را فشار دهید و با دست دیگر لیوان را از آب پر کنید. همچنین کیفیت ساخت این مدل بسیار بالا و قیمت آن گرانتر از آب سردکن منبع دار می باشد ولی جزو بهترین دستگاه ها و تجهیزات برودتی می باشد . از آبسرد کن های بدون منبع می توان به آبسرد کن صنعتی ، آبسردکن های دوشیر ، سه شیر و … اشاره نمود.

آبسرک کن بدون منبع

مقایسه کلی هر دو آب سردکن

در آبسرد کن منبع دار آن را می توان در هر جایی نصب کرد ولی در آبسردکن بدون منبع مخزن آب باید در نزدیکی شیرآب باشد . آب سردکن بدون مخزن به صورت اتوماتیک پر از آب می شود ولی در منبع دار به صورت دستی منبع پر می شود. همچنین در آبسردکن منبع دار هزینه نگهداری آن کمتر و قیمت آن پایین تر است در صورتی که در بدون منبع هزینه فیلترها بیشتر و قیمت این نوع منبع بیشتر است . در مدل منبع دار در صورت قطعی آب به صورت دستی پر می شود ولی در بدون منبع با قطع آب دیگر قابل استفاده نیست که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت تجهیزات صنعتی جی دایک به صورت آنلاین ارتباط و برای خرید این مدل ها مشاوره بگیرید.

 

خرید آبسردکن منبع دار یا بدون منبع

آبسردکن منبع دار بخریم یا بدون منبع به نظر شما کدامیک برای خرید بهتر است که باید گفت که آبسرد کن ها علاوه بر قابلیت سرد کردن آب قابلیت گرم کردن آب را هم دارد و برای منازل ، آموزشگاه ها ، مدارس ، شرکت ها ، مساجد ، سالن های ورزشی ، بیمارستان ها ، مراکز تجاری ، ادارات و غیره  کاربرد دارد و مهم ترین تفاوت این دو نوع آب سردکن در محل قرارگیری آنها می باشد که به همین منظور برای خرید این دستگاه شما می توانید به سایت شرکت تجهیزات صنعتی جی دایک مراجعه و نحوه خرید این محصولات را مشاهده نمایید.

 

سخن پایانی :

در مورد موضوع آبسردکن منبع دار یا بدون منبع صحبت کردیم و آنها را با هم مقایسه کردیم و در نهایت شما با توجه به محل کار خود و نوع کاربری این دستگاه می توانید مدل منبع دار یا بدون منبع را خریداری کنید که به همین منظور شما می توانید با شرکت تجهیزات صنعتی جی دایک ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات و قیمت آنها اطلاع حاصل کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای