آب سرد کن های صنعتی 4 شیر
معرفی انواع آب سرد کن های صنعتی و ویژگی های آنها

کارایی آب سرد کن های صنعتی، خنک کردن و سرد نگه داشتن آب به ظرفیت بالا می باشد و برای مراکزی که شلوغ است و رفت و آمد در آن زیاد است بسیار کاربرد دارد که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی معرفی انواع آب سرد کن و ویژگی های آن می پردازیم تا شما بتوانید در هنگام خرید آب سرد کن های صنعتی انتخاب راحت تری داشته باشین .

 

آب سرد کن صنعتی چیست ؟

برای اینکه به معرفی انواع آب سرد کن ها و ویژگی های آنها بپردازیم ابتدا باید در مورد یک نوع از آب سرد کن ها که آب سرد کن صنعتی است صحبت کنیم .

این نوع آب سرد کن جنس بدنه آن از استیل و در مقابل آب سرد کن های دیگر بسیار مقاوم است ،

که قدرت موتور آن هم بسیار بالا است و دارای دو شیر و سه شیر و چهار شیر می باشد که این شیرها یا فشاری یا پیچی طراحی شده است.

 

انواع آب سرد کن های صنعتی :

آب سرد کن صنعتی ۲ شیر

برای معرفی انواع آب سرد کن ها و ویژگی های آنها به آب سرد کن صنعتی ۲ شیر اشاره می کنیم ،که ظرفیت مخزن آن ۲۵ لیتری است و بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ است . دارای یک وان تخلیه برای آب اضافی دارد و سیستم آن دارای کمپرسور خنک کننده است . این دستگاه دارای ۲ شیر است که از جنس استیل براق است و ضد زنگ است . این آب سرد کن برای هتل ها ، رستوران ها ، کافی شاپ ها ، مساجد ، دانشگاه ، مدارس ، اداره جات و بیمارستان ها کاربرد دارد . از ویژگی های مهم این دستگاه این است که قدرت موتور آن یک چهارم اسب بخار است و در شبانه روز می تواند به صورت مستمر کار کند . همچنین دارای ورودی و خروجی آب برای خارج شدن آب اضافی می باشد و شیر آن فشاری است و آب هنگام خارج شدن چکه نمی کند. از دیگر مزایای این دستگاه دارای شکل ظاهری بسیار مناسب ، کیفیت و مقاومت بالا ، نصب آن بسیار آسان ، دارای گارانتی و قیمت آن بسیار مناسب است .

 

آب سرد کن صنعتی

آب سرد کن صنعتی ۳ شیر و ۴ شیر

یکی دیگر از موارد معرفی انواع آب سرد کن ها و ویژگی های آن می توان آب سرد کن صنعتی ۳ شیر و ۴ شیر را بیان کرد که یکی از تجهیزات بسیار مهم برودتی و سرمایشی است . جنس بدنه این دستگاه تمام استیل ضد زنگ است و دارای سه شیر یا چهار شیر با ورق استیل است و دارای شیرهای فشاری برای جلوگیری از اسراف کردن آب می باشد . این آب سرد کن ها دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالا و در عایق بندی آن استانداردهای بین المللی رعایت شده است . دارای مخزن بهداشتی و از جنس استیل گرم روسی است که ۳۵ لیتری است و دارای سیستم شارژ خودکار است  و یک وان برای تخلیه آب اضافی دارد و ۱۲ ماه گارانتی دارد که به همین منظور شما می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان شرکت جی دایک ارتباط و برای خرید این دستگاه ها مشاوره بگیرید.

 

طرز عملکرد آب سرد کن ها

نحوه عملکرد این دستگاه بدین صورت است که آب توسط یک سیستم خنک کننده سرد می شود و مایع مبردی که در اطراف لوله های مخزن است با فشار توسط کمپرسور از حالت مایع به گاز تبدیل می شود و این گاز باعث سرد شدن آب مصرفی در لوله ها می شود و از طریق لوله ها به مخزن هدایت می شود.

ویژگی های آب سرد کن مناسب

1- بهداشتی بودن آب

2- این آب سرد کن ها علاوه بر تصفیه آب و خنک کردن آب روی پاک سازی آب اثر می گذارد و بسیار بهداشتی و استاندارد است.

3- قابلیت بعضی از این آب سرد کن ها داراب قابلیت گرم کردن آب را دارد که این عملکرد در هنگام خرید بسیار مهم است.

4- میزان مصرف انرژی برای معرفی انواع آب سرد کن ها و ویژگی های آنها باید به یک ویژگی مهم آن اشاره کرد که مصرف انرژی برق بسیار پایینی دارند و این دستگاه با برق کار می کند و بسیار کم هزینه است.

5- کیفیت مواد اولیه به کار رفته در این دستگاه و بدنه آن و کمپرسور و دیگر قطعات آن دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

6- قیمت آب سرد کن بستگی به کیفیت قطعات به کار رفته در آن و عملکرد آن دارد که به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت تجهیزات صنعتی جی دایک مراجعه و نحوه خرید و قیمت ها را مشاهده نمایید.

 

سخن پایانی :

در مورد معرفی انواع آب سرد کن ها و ویژگی های آنها صحبت کردیم که این دستگاه بسیار کاربردی است و از پر فروش ترین آب سرد کن ها می باشد که به همین منظور شما می توانید با شرکت تجهیزات صنعتی جی دایک ارتباط و از نحوه سفارش این محصول اطلاع حاصل کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای