تجهیزات-بوفه-غرفه
تامین تجهیزات غرفه و بوفه

تامین تجهیزات غرفه و بوفه

همانطور که می دانید قبل از راه اندازی یک غرفه نمایشگاه یا بوفه رستوران باید تجهیزات آن را آماده کنید که تهیه یک لیست از این تجهیزات یکی از مهمترین اقدامات می باشد که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی تجهیزات غرفه و بوفه می پردازیم.

تجهیزات غرفه نمایشگاهی

برای تهیه تجهیزات غرفه و بوفه شما باید یک لیست کامل از این تجهیزات تهیه کنید که شامل این موارد می باشد :
میز و صندلی کانتر برای افرادی که در غرفه حضور دارند ، مبلمان برای نشستن پرسنل و کارمندان ، میز و صندلی های مختلف برای بازدید کنندگان و مهمانان ، استند کراس نمایشگاهی ، استند پاپ آپ ، استند رول آپ ، ویترین نمایشگاهی ، تجهیزات رفاهی مانند آب سرد کن ، یخچال ، کولر ، قهوه ساز ، چای ساز ، لوازم صوتی و تصویری مانند تلویزیون ، LCD و غیره از وسایل ضروری در یک غرفه می باشد.

آشنایی با یک غرفه نمایشگاهی مناسب

برای تجهیزات غرفه و بوفه طراحی گرافیکی آن غرفه بسیار مهم است و داشتن استندها ، میزهای کانتر و همچنین طراحی رول آپ ها برای تبلیغات در یک غرفه از اهمیت خاصی برخوردار است . همچنین استفاده از گیفت ها ، بادکنک و پذیرایی در یک غرفه باعث جذاب شدن غرفه شما می شود و وقتی یک مشتری وارد غرفه شما می شود خدمات خود را برای او شرح دهید و از او پذیرایی کنید چون این عمل باعث جذب مشتریان می شود . استفاده از بروشورها ، کاتالوگ ، پیشخوان های پاپ آپ برای معرفی برند محصولات خود بسیار اهمیت دارد و اداره و مدیریت یک غرفه نقش بسیار مهمی در بازاریابی و فروش محصولات شما دارد.

تجهیزات بوفه

تجهیزات غرفه و بوفه برای اماکنی مانند رستوران ها بسیار کاربردی می باشد که این وسایل برای بالا بردن بازدهی کار یک رستوران بسیار اهمیت دارد. انتخاب این لوازم و تجهیزات نسبت به نوع استفاده آنها با هم متفاوت است که این تجهیزات باعث زیبایی رستوران و بوفه شما می شود و بازده کارایی شما بالاتر می رود و باعث جذب مشتریان می شود که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت تجهیزات صنعتی آشپزخانه جی دایک به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و مشاوره بگیرید.

جزئیات چیدمان بوفه

مهمترین نکته برای چیدمان بوفه داشتن یک استراتژی می باشد که چه زمانی و چه غذاها و نوشیدنی های را در بوفه خود به مشتریان ارائه دهید . هارمونی و هماهنگی رنگ ها در فضای رستوران ، ظروف مورد استفاده ، طراحی رستوران ، دسته بندی غذاها و نوشیدنی ها هم بسیار مهم است . مهمترین نکته این است که زمانی که این تجهیزات را خریداری می کنید باید با دقت و نیاز بوفه خود این وسایل را انتخاب کنید چون چیدمان بوفه باعث زیبایی بوفه و رستوران شما و همچنین جلب مشتریان می شود .

تجهیزات مورد نیاز هم غرفه و هم بوفه

لوازم صوتی و تصویری

از تجهیزات غرفه و بوفه که بسیار مهم است لوازم صوتی و تصویری هست که شما با توجه به ارائه خدمات و محصولات خود به مشتریان از طریق تلویزیون های LED می توانید تبلیغات خود را به مشتریان ارائه دهید و با پخش تیزرهای تبلیغاتی و یا حتی پروژکتور جذابیت محصولات و مواد غذایی خود را به مردم معرفی می کنید.

پاپ آپ و میز کانتر

این دو محصول در جذابیت غرفه و بوفه تاثیر گذار است . میز کانتر برای شخصی است که کاتالوگ ، بروشور و دیگر تبلیغات چاپی را روی میز قرار می دهد تا در دسترس بازدید کنندگان یا مشتریان باشد و پاپ آپ هم لوگوی بوفه یا غرفه شما می باشد که نام بوفه یا غرفه را روی آن چاپ می کنند و در کنار میز کانتر قرار می دهند.

میز و صندلی و ویترین

میز و صندلی و ویترین هم از تجهیزات غرفه و بوفه است که کاربردهای مختلفی دارد و صندلی های جک دار و دارای قابلیت تنظیم ارتفاع برای نشستن بسیار استفاده می شود و برای بازدید کنندگان از غرفه و بوفه کاربرد دارد.

تجهیزات تشریفات و پذیرایی

تجهیزاتی مانند آب سرد کن ، یخچال ، قهوه ساز ، چای ساز هم در یک غرفه و هم در یک بوفه استفاده می شود که فضا و محیط را جذاب و دوستانه می کند و شما به راحتی می توانید ساعات طولانی بدون خستگی در محل بوفه یا غرفه خود بمانید.

خرید تجهیزات غرفه و بوفه

تجهیزات غرفه و بوفه از مهمترین وسایل ضروری برای نمایشگاه ها و رستوران ها می باشد که در هنگام خرید این لوازم باید به کارت گارانتی و خدمات پس از فروش دقت کنید که به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت تجهیزات صنعتی آشپزخانه جی دایک مراجعه و نحوه خرید این تجهیزات را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله تجهیزات غرفه و بوفه را بررسی کردیم که برای بازدهی کار یک رستوران و یک غرفه این تجهیزات بسیار مهم هستند و همچنین باعث جذب مشتری و افزایش فروش محصولات شما می شود که به همین منظور شما می توانید با شرکت تجهیزات صنعتی جی دایک ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای