خرید پیتزا ریلی دهنه ۵۰
فر پیتزا ریلی دهنه ۵۰ چیست؟

امروزه بهترین وسیله برای پخت پیتزا و فست فود ، دستگاه پیتزا ریلی می باشد که دارای سایز دهنه متفاوت است و بر اساس پخت پیتزا ها در ساعت اندازه دهنه ها تغییر می کند . این دستگاه تعداد پیتزای بیشتر در زمان کمتر و با کیفیت بهتر تولید می کند که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی فرپیتزا ریلی دهنه ۵۰ می پردازیم.

مشخصات و معرفی فرپیتزا ریلی

از مشخصات فرپیتزا ریلی دهنه ۵۰ دارای کوره ای از جنس استیل ۳۰۴ آتش نگیر و ضخامت ورق ۳ میل می باشد . موتور آن بسیار قدرتمند و عملکرد بالایی دارد. این دستگاه دارای پایه های ضخیم از جنس ورق استیل است که تمام ورق ها و پروفیل آن از استیل است و دستگاه تمام اتوماتیک می باشد . این فر دارای عایق بندی از پشم سنگ بدون پرت دما می باشد. ابعاد این دستگاه ۱۱۵×۹۸×۱۶۰ سانتیمتر است . این دستگاه دارای موتور پایین و موتور بغل می باشد که به همین علت بسیار کم صدا است .

ویژگی های فرپیتزا ریلی

از ویژگی های فرپیتزا ریلی دهنه ۵۰ پخت سریع و با کیفیت و یکنواخت پیتزا است و این فر مناسب برای پخت پیتزا ، لازانیا ، کته ، انواع ژامبون تنوری ، سیب زمینی تنوری می باشد و حدود ۱۲۰ پیتزا را در ساعت پخت می کند .

از ویژگی های این دستگاه دارای سیستم ایمنی در صورت انتشار گاز یا افت فشار گاز می باشد و دارای پنل اتومات تنظیم دما است که به صورت دیجیتال می باشد و حرارت غیر مستقیم از طریق سیستم های دمپر هوای گرم دارد . طراحی این دستگاه بسیار زیبا و گرما را به راحتی سیرکوله می کند و بعد از خاموش شدن مشعل دستگاه ، سریع خنک می شود.

از بهترین ویژگی این دستگاه ، پخت صحیح پیتزا می باشد که نه دچار سوختگی و نه خام می باشد . در این فر سرعت دور ریل ها قابل تنظیم با غذای داخل فر است . این وسیله دارای خدمات پس از فروش و گارانتی یک ساله می باشد.

عملکرد فرپیتزا ریلی

یکی از بهترین و جدیدترین وسایل تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای پخت پیتزا و تجهیزات فست فود ، فرپیتزا ریلی 50 دهنه  است که از پر فروش ترین و با کیفیت ترین دستگاه ها و تجهیزات می باشد. این دستگاه دارای سیستم دمپر ، هوای درون آن باعث پخش شدن هوای گرم به صورت یکنواخت بر رویه و زیر پیتزا می شود.

عایق بندی آن سه لایه از پشم سنگ است که باعث کاهش اتلاف مصرف انرژی می شود و از بهترین سیستم ها برای فست فودها شناخته شده است که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت تجهیزات صنعتی آشپزخانه جی دایک به صورت آنلاین ارتباط و در زمینه خرید این تجهیزات مشاوره و راهنمایی بگیرید.

کاربرد فرپیتزا ریلی

فرپیتزا ریلی دهنه ۵۰ قابلیت استفاده در فست فودها ، رستوران ها ، فروشگاه ها، هتل ها کاربرد دارد و قابلیت استفاده از گاز شهری و کپسول گاز را دارد . این دستگاه برای فست فودها و مکان های شلوغ گزینه بسیار مناسبی است و در بازار یکی از پر فروش ترین دستگاه های تجهیزات فست فود است که از خرید آن بسیار استقبال شده است.

خرید پیتزا ریلی دهنه ۵۰

دستگاه فر پیتزا ریلی یکی از بهترین سیستم های تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که دارای امکانات بسیاری می باشد که بهترین وسیله برای پخت پیتزا تنوری است . این دستگاه مناسب برای قرار گرفتن در کنار دستگاه خمیر پهن کن رومیزی است و از مهمترین ویژگی این محصول قیمت مناسب آن می باشد و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است  که به همین منظور شما می توانید برای تجهیزات فست فود به سایت شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی جی دایک مراجعه و نحوه خرید این محصول را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

فرپیتزا ریلی دهنه ۵۰ دارای قطعات با کیفیت و موتور بی صدا است که امکان حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ پیتزا را در ساعت دارد .

این دستگاه دارای ابعاد کوچک و مناسب برای فضاها و آشپزخانه های کوچک است و امروزه با توجه به گسترش فست فودها این دستگاه برای سهولت و سرعت عمل در آشپزخانه ها بسیار کاربرد دارد که به همین منظور شما می توانید با شرکت تجهیزات صنعتی آشپزخانه جی دایک ارتباط و از نحوه سفارش این محصول اطلاع حاصل کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای