خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی
قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی چگونه تعیین میشود؟

همانطور که می دانید افرادی که قصد راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی را دارند بهتر است که با قیمت این تجهیزات آشنا باشند. صاحبان رستوران ، فست فود و هتل ها باید کیفیت تجهیزات آشپزخانه آنها بالا باشد تا کیفیت مواد غذایی آنها بالا برود پس قیمت تجهیزات برای آنها بسیار مهم می باشد که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی ۴ عامل مهم در تعیین قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی می پردازیم.

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی چگونه تعیین میشود؟

۴ عامل مهم در تعیین قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی شامل این موارد می باشد : اولین مورد قیمت دلار است که با نوسانات ارز، نرخ تجهیزات تغییر پیدا می کند و قیمت مواد اولیه مانند استیل تغییر پیدا می کند .

دومین مورد نرخ گمرک است که هزینه گمرک بر روی کالاها تاثیرگذار است که هر سال نرخ ارز بر روی محاسبات گمرکی هم تاثیر زیادی داشته است. سومین مورد قیمت ورق استیل است که در تجهیزات آشپزخانه صنعتی از مهمترین مواد اولیه ورق استیل است چون این ورق ها وارداتی هستند و قیمت آن بالا می رود و مورد چهارم نوع تجهیزات است که برخی دارای فناوری بالا و بسیار پیشرفته هستند و متریال آنها بهتر و قیمت آنها هم بالاتر می رود.

تقسیم بندی قیمت انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

در باره ۴ عامل مهم در تعیین قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید گفت که این عوامل بر روی قیمت تجهیزات ساخت داخل ، قیمت تجهیزات وارداتی و قیمت تجهیزات دست دوم هم تاثیرگذار می باشد.

قیمت تجهیزات ساخت داخل

اکثر تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران، تولید کشور ایران می باشد که در هنگام خرید باید به کیفیت مصرف مواد اولیه آن دقت کرد که این تجهیزات شامل تجهیزات آماده سازی ، تجهیزات سرمایشی ، تجهیزات پخت و پز می باشد که در داخل کشور تولید می شود.

این تولیدات اکثرا به صورت سفارشی تولید می شوند و دارای طول و عرض و ارتفاع متفاوت می باشند و بر اساس سلیقه مشتری تولید می شوند و قیمت این تجهیزات بسیار مناسب می باشد.

قیمت تجهیزات وارداتی

با توجه به ۴ عامل مهم در تعیین قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توان گفت که کیفیت بالای تجهیزات آشپزخانه یک رستوران بر روی کیفیت مواد غذایی تاثیر دارد و یک رستوران موفق باید دارای تجهیزات مناسب و عالی باشد تا در این کسب و کار موفق شود.

تجهیزات وارداتی اگر ساخت ایران باشد قیمت معقول و مناسبی دارد و در این میان قیمت فرکامبی ، فرکانوکشن ، فرریلی و صندوقی خارجی از تجهیزات پخت وارداتی هستند که قیمت آن به نوسانات ارز بستگی دارد.

در میان تجهیزات کافی شاپ انواع میلک شیک ساز ، گل خامه زن ، آسیاب قهوه و اسپرسو جزو وسایل وارداتی هستند که قیمت بالایی دارند که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی جی دایک به صورت آنلاین ارتباط بگیرید و در زمینه خرید این محصولات مشاوره و راهنمایی بگیرید.

قیمت تجهیزات دست دوم

قیمت این تجهیزات پایین است چون کیفیت خوبی ندارند و اگر کیفیت دستگاه ها خوب نباشد کیفیت مواد غذایی پایین می رود پس برای افتتاح یک رستوران قیمت تجهیزات بسیار اهمیت دارد . تجهیزات بی کیفیت هزینه های جانبی بسیاری دارند که باعث ورشکستگی رستوران و کاهش سود و درآمد شما می شوند.

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی نو

هنگامی که تصمیم به خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می گیرید فقط به فکر ارزان بودن آن نباشید چون مشکلات جدی برای شما به وجود می آید مانند عدم اطمینان از کارکرد دستگاه ، تعویض قطعات اصلی ، نداشتن کارت گارانتی و خدمات پس از فروش که برای رفع این مشکلات بهتر است به فکر خرید تجهیزات آشپزخانه نو باشید که به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی جی دایک مراجعه و نحوه خرید این محصولات را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

۴ عامل مهم در تعیین قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی را بررسی کردیم که معمولا قیمت تجهیزات ساخت ایران مناسب تر و کیفیت مواد اولیه آن بهتر می باشد و در بازار محصولات ایرانی تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیار پر فروش و افراد بسیار زیادی از خرید این محصولات استقبال کرده اند  که به همین منظور شما می توانید با شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی جی دایک ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای