دیگ 10 من
قیمت و خرید دیگ ۱۰ من

قیمت و خرید دیگ ۱۰ من

دیگ ۱۰ من از دوران گذشته تا به امروز از این دیگ ها در آشپزخانه ها بسیار استفاده می شود و برای پخت و پز بسیار کاربردی است و جزو بهترین ظروف آشپزخانه ها می باشد که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی قیمت دیگ ۱۰ من می پردازیم.

مشخصات دیگ ۱۰ من

در مورد قیمت دیگ ۱۰ من می توان گفت که ابتدا باید مشخصات آن را بررسی کنید . این دیگ ها برای پخت ۳۰ کیلو برنج کاربرد دارد و وزن آن تقریبا ۲۳ کیلوگرم و دهانه آن ۷۵ سانت و ارتفاع ۴۳ سانتی متر می باشد و ضخامت ورق آن ۵ میل است. ساخت این دیگ ها توسط دستگاه اتوماتیک است و ظرفیت های آن متنوع است و دارای اندازه و سایزهای مختلفی است . این دیگ ها بسیار محکم و دارای طول عمر بالایی هستند و برای هر نوع آشپزی مناسب است. شستشوی این دیگ ها بسیار آسان و راحت است و به صورت دستی می توان آن را به راحتی شست .

نحوه ساخت دیگ ۱۰ من

جنس این دیگ ها از آلومینیوم است و برای ساخت این دیگ ها از دستگاه های اتوماتیک استفاده می شود و در ابتدا ورق های آلومینیوم را با دستگاه گل انداز چکش می زنند و ورقی به شکل استوانه ای ایجاد می شود که بعد از چند دفعه جوش کاری و نورد شدن دیگر جای جوش نیاز به آبکاری ندارد . این دیگ ها دارای اندازه های متنوعی هستند و به علت ضخامت بالا در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند و در بازار این دیگ ها بسیار پر فروش هستند که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت جی دایک به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و مشاوره بگیرید . کارشناسان جی دایک آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

ویژگی های دیگ ۱۰ من

از ویژگی های مهم این دیگ ها قیمت دیگ ۱۰ من است که بسیار مقرون به صرفه است و کاربرد آن بسیار زیاد است و طول عمر بالایی دارند و از مهمترین وسایل تجهیزات یک آشپزخانه می باشند . از دیگر ویژگی های این دیگ ها برای پختن انواع برنج ، آش ، حلیم ، خورشت استفاده می شود . این دیگ ها دارای درب محکم و دسته های محکم می باشند و توسط پرس هیدرولیک بدون جوش ساخته می شوند .

کاربرد دیگ ۱۰ من

همانطور که می دانید این دیگ ها از زمان های قدیم در خانه ها استفاده می شد و بهترین وسیله برای پخت و پز بوده است و همچنین امروزه هم از این دیگ ها هم در منازل و هم در مکان های مختلف استفاده می شود .از این دیگ برای استفاده های رستورانی ، صنعتی ، هیئتی ، مساجد ، نذری ها ، بیمارستان ها ، سازمان ها ، ارگان ها بسیار کاربرد دارد . در کشور ایران هر من برابر با سه کیلو است یعنی دیگ ۱۰ من به ما ۳۰ کیلوگرم برنج می دهد و هر چه تعداد من آن بیشتر باشد تعداد کیلو برنج هم بیشتر می شود. ضخامت هر دیگ بستگی به سایز آن کم یا زیاد می شود .

قیمت دیگ ۱۰ من

در کشور ایران آلومینیوم یک فلز بسیار ارزشمندی است و بسیار کاربردی است و قیمت آن بسیار نوسان دارد و بر اساس قیمت کارخانه محاسبه می شود که به همین منظور شما می توانید برای خرید این دیگ ها به سایت شرکت تجهیزات صنعتی جی دایک مراجعه کنید چون شرکت جی دایک یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات صنعتی آشپزخانه ها در ایران می باشد که برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت این محصول سایت جی دایک را مشاهده نمایید.

خرید دیگ ۱۰ من

برای خرید و اطلاع از قیمت دیگ ۱۰ من شما می توانید به صورت مجازی یا آنلاین با شرکت تجهیزات صنعتی آشپزخانه جی دایک ارتباط برقرار کنید و از نحوه خرید این محصولات اطلاع حاصل کنید.

سخن پایانی

قیمت دیگ ۱۰ من را بررسی کردیم که چون این دیگ ها یکی از کاربردی ترین وسایل در آشپزخانه ها می باشند طرفداران بسیاری دارد و در بازار استقبال فراوانی از این محصول شده است و قیمت آن بسیار مناسب است که به همین منظور شما می توانید با شرکت تجهیزات صنعتی جی دایک ارتباط برقرار کنید و از نحوه سفارش این دیگ ها اطلاع حاصل کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای