لیست تجهیزات آشپزخانه
لیست تجهیزات مورد نیاز برای آشپزخانه رستوران

لیست تجهیزات مورد نیاز برای آشپزخانه رستوران

برای راه اندازی یک رستوران باید تجهیزات مورد نیاز را لیست کرده و برای خرید آنها اقدام کنید که برای انجام این کار باید یک برنامه ریزی دقیق و بودجه مورد نیاز داشته باشید که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی لیست تجهیزات مورد نیاز برای آشپزخانه رستوران می پردازیم.

اجاق ها یکی از موارد مهم در لیست تجهیزات مورد نیاز برای آشپزخانه رستوران می باشند که اندازه آن باید مناسب با فضای آشپزخانه رستوران شما باشد و کیفیت آن باید بسیار بالا و مقاوم باشد . همچنین باید دارای گارانتی و ضمانت نامه باشد و دستگاه تهویه یا فن داشته باشد تا به راحتی جریان هوا جا به جا شود . این اجاق ها دارای شعله های گاز چند تایی برای سرعت پخت و پز می باشد.

یخچال فریزر

یکی دیگر از موارد مهم در لیست تجهیزات مورد نیاز برای آشپزخانه رستوران یخچال فریزر است که برای نگهداری مواد غذایی و سلامت آنها یکی از وسایل ضروری در هر آشپزخانه ای می باشد که برای خرید این محصول کیفیت و استحکام و نوع برند بسیار مهم می باشد . این محصول دارای انواع مدل های مختلف ایستاده ، صنعتی ، جلوباز ، سوپرمارکتی ، درب بازشو و غیره می باشد.

سینک ظرفشویی و ماشین ظرفشویی

سینک ظرفشویی و ماشین ظرفشویی هم برای شستشو و سلامت و تمیزی ظروف بسیار لازم است که این سینک ها و ماشین های ظرفشویی دارای اندازه های متفاوت می باشد.

غذاسازها

یکی دیگر از مواردی که باید به لیست تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه رستوران اضافه شود غذاسازها می باشد که برای خرد کردن ، رنده کردن ، چرخ کردن ، خلال ، پوره و ترکیب مواد غذایی استفاده می شوند . این دستگاه دارای تیغه های مختلفی است و عملکرد بسیار بالایی دارد که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت تجهیزات آشپزخانه جی دایک به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و مشاوره بگیرید.

تجهیزات ایمنی

یکی از مسائل مهم در آشپزخانه ها سلامتی و ایمنی می باشد که ابتدا باید مجوزهای لازم را برای رستوران دریافت کرد و همچنین کپسول آتش نشانی هم از وسایل ایمنی برای یک آشپزخانه می باشد.

قفسه های ذخیره سازی

قفسه های ذخیره سازی در رستوران ها را هم باید به لیست تجهیزات مورد نیاز برای آشپزخانه رستوران را هم اضافه کرد . این قفسه ها باید دارای کیفیت بالا و مقاوم باشد و شما می توانید بر اساس میزان استفاده و کارایی آن به صورت ثابت یا متحرک خریداری کنید.

پیشخوان و تخته برش

این وسیله برای آماده سازی مواد اولیه بسیار کاربرد دارد و همه کاره است و از بهترین نوع پلاستیک یا چوب است و برای خرد کردن سبزیجات و گوشت بسیار استفاده می شود و به راحتی قابل شستشو است که برای خرید تمام تجهیزات آشپزخانه رستوران خود شما می توانید با شرکت تجهیزات صنعتی آشپزخانه جی دایک ارتباط برقرار کنید.

تجهیزات پخت و پز در رستوران

این تجهیزات شامل قابلمه ، تابه ، کفگیر ، ملاقه ، کاسه ، بشقاب ، دیس و غیره می باشد که هر رستوران بر اساس تعداد مورد نیاز خود باید این وسایل را خریداری کند چون از وسایل ضروری و مورد نیاز یک آشپزخانه می باشد.

سیستم نمایش آشپزخانه KDS

سیستم های نمایش آشپزخانه را هم به لیست تجهیزات مورد نیاز برای آشپزخانه رستوران اضافه کرد چون از شلوغی و سردرگمی سفارشات جلوگیری می کند و با استفاده از این سیستم سفارشات به راحتی به مشتری تحویل داده می شود و کارکنان آشپزخانه به راحتی سفارشات را پی گیری می کنند . استفاده از این دستگاه باعث شده است که دیگر نیازی به چاپگرها و کاغذ نباشد. خرید این دستگاه برای یک رستوران بسیار ضروری است .

خرید تجهیزات آشپزخانه رستوران

برای خرید تمام تجهیزات یک رستوران که با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشد شما می توانید به سایت شرکت تجهیزات صنعتی آشپزخانه جی دایک مراجعه و نحوه خرید و قیمت این محصولات را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

لیست تجهیزات مورد نیاز برای آشپزخانه رستوران را بیان کردیم که هر رستورانی به این وسایل و لوازم نیاز دارد تا عملکرد و کارایی مناسبی داشته باشد و به عنوان یک رستوران خوب باعث جذب مشتری شود که به همین منظور شما می توانید با شرکت تجهیزات صنعتی آشپزخانه جی دایک ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای