سیخ شور صنعتی
بهترین و پر فروش ترین سیخ شور صنعتی

 

سیخ شور صنعتی چیست؟ البته که تمیزی کامل سیخ های کباب بدون اینکه اثری از از هر نوع مواد غذایی بر روی آن باقی نماند. امری بس دشوار و صد البته خسته کننده می باشد. بالاخص اگر پای تعداد قابل توجهی در میان باشد. در فضاهایی چون  رستوران ها و کبابی ها به آن سبب که کباب حکم غذای محبوب و اصلی در منو را ایفا می کند؛ در طی هر روزه و بعد از پایان کار، حجم عظیمی از سیخ های کثیف باقی مانده است که بی شک باید هر چه سریعتر تمیز شود و برای مورد استفاده قرار گیری در روز بعد دسته بندی گردد.

با تحقق هدف شستشوی آسان تر، با سرعت بالا و ایجاد تمیزی با قدرت بیشتر. طراحان در این حوزه اقدام به طراحی و ساخت دستگاهی با نام سیخ شور صنعتی نموده اند. که می تواند به اندازه چند تن نیروی انسانی فعال. کمک قابل توجهی به پرسنل آشپزخانه در قسمت شست و شو نماید. در این مبحث با ویژگی های پر فروش ترین و بهترین سیخ شور صنعتی آشناییت خواهی یافت.

انواع سیخ شور صنعتی

این محصول در گروه متعدد تقسیم بندی می گردد. که وابسته به نیاز مصرف کننده و هزینه ای که قرار است اختصاص دهد. انتخاب و خریداری می گردد.

  • سیخ شوی اتوماتیک
  • سیخ شوی حلزونی

سیخ شور اتوماتیک

این نوع از سیخ شوی صنعتی در قالب اتوماتیک فعالیت  می نماید. به گونه ای که ۳۰۰ عدد سیخ را در دل خود جای می دهد. سپس با دکمه استارت دستگاه کار خود را آغار می کند. کافیست ۱۵ دقیقه به دستگاه فرصت داده شود تا کار دستگاه پایان و شما از تمیزی سیخ شوی ها متحیر گردید. حال نوبت سیخ های دیگر است. در سیخ شوی اتوماتیک روند کار به گونه ای است که در هر یک ساعت امکان شست و شوی کامل و بدون نقص ۱۲۰۰ سیخ بدون حضور هیچ پرسنل انسانی به منظور دخالت و نظارت به نتیجه می رسد.

اگر دقت به خرج دهید روی دستگاه یک تایمر مشاهده خواهید نمود که در بعد زمانی شستشو، نشانگر تمام رویداد ها در دستگاه است. مورد دیگر اینکه پروسه ورود و خروج آب به داخل سیخ شور، به واسطه دو شیر تعبیه گشته روی بدنه دستگاه صورت می پذیرد.

انواع سیخ شور صنعتی

سیخ شور حلزونی

سیخ شوی حلزونی نوع دیگری از دستگاه سیخ شور صنعتی است که به سبب وجود برخی مزیت ها در آن، روند کاربری اش را از دستگاه سیخ شوی اتوماتیک مجزا ساخته است. نوع حلزونی می تواند در طی هر ساعت ۱۵۰۰ عدد سیخ کاملا تمیز را به شما تحویل دهند. برنامه ی شستشوی این دستگاه ها بدین ترتیب است. هر شستشوی هر ۵۰۰ عدد سیخ تنها به یک بعد زمانی ۲۰ دقیقه ای اطلاق می گردد. کافیست تا این حجم از سیخ را تنها برای این تایم کوتاه به دستگاه بسپارید. دیگر نگران هیچ چیز نباشید.

چگونه استفاده از دستگاه سیخ شور صنعتی از لحاظ مالی مقرون بصرفه تمام می شود؟

ماشین سیخ شور صنعتی دارای بدنه ای از متریال حاکم فولاد ضد زنگ در قالب ۱۰۰ درصد است. این دستگاه این قابلیت را دارد تا برای هر نوع کاربری، یک عملکردی فوق العاده اقتصادی را به جریان اندازد. موارد زیر دلایل محکمی به حساب می آیند که سیخ شور را نوعی محصول مقرون بصرفه معرفی می دارند :

حجم آب مصرفی و مایع شوینده

انجام روند شستشوی دستی سیخ با حجم قابل توجه، بی شک به باز ماندن زمان طولانی از شیر آب منتهی می گردد که مطمئنا از لحاظ مالی نیز نتیجه خوبی را به بار نخواهد آورد. این در صورتی است که دستگاه سیخ شور صنعتی، به استفاده از آب به میزان معینی این شرایط را با اعمال بهترین نتیجه ممکن همراه می سازد. دقیقا همین مورد در ارتباط با استفاده بسیار بهینه اما توام با نتیجه مطلوب تر برای مواد شوینده نیز صدق می گردد.

کاهش هزینه نیروی انسانی

همانطور که بیان داشتیم سیخ شور از حیاتی ترین امکانات مورد استفاده در کبابی ها و رستوران های بزرگ محسوب می شود.چرا که در طول روز، هزاران بار نیازمند این سیخ ها خواهند گشت. اگر در چنین مجموعه هایی از این پیشنهاد استقبال نگردد. بی شک باید برای استخدام دو نیروی متخصص به صورت تخصصی برنامه ریزی شود. مطمئنا اختصاص مبلغ قابل توجهی از بودجه رستوران را بهمراه خواهد داشت.

عدم دوباره شویی

البته که هر عملی که با دخالت دست صورت پذیرد، خطاهای مرتبط به خود را به دنبال خواهد داشت. همانگونه که بلاشک شستشوی دستی سیخ‌ها نمی تواند  بی عیب و نقص به پایان رسد. به همین سبب آن دسته از سیخ هایی که به طور کامل شسته نشده‌اند، نیازمند تکرار مجدد این پروسه هستند. این شرایط اتلاف وقت، انرژی و هزینه را بهمراه خود خواهد داشت. روند شست و شوی سیخ به یاری دستگاه سیخ شور تنها گزینه پیشنهادی برای رستوران ها و مجموعه های خدماتی بزرگ است. که انتظار روبرویی با چنین شرایطی را دارا نیستند‌.

مصرف انرژی

در باب میزان مصرف برق این دستگاه ها هیچ نگرانی‌نداشته باشید. چرا که مصرف میزان انرژی برق در این دستگاه ها غالبا بسیار پایین است. از همین جهت فشار مالی خاصی را به بودجه اختصاصی مجموعه وارد نمی‌ سازد. با این اوصاف تاکید می گردد که بازهم در زمان خرید دستگاه سیخ شور صنعتی، میزان مصرف انرژی آن را حتما مورد بررسی قرار  بدهید‌.

جمع بندی

در این مقاله از سایت جی دایک به بررسی انواع سیخ شور صنعتی و مزایای استفاده از آن پرداختیم و موارد لازم را برای شما عزیزان شرح دادیم. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای