گرمخانه غذا
معرفی انواع گرمخانه غذا صنعتی

معرفی انواع گرمخانه غذا صنعتی

گرم کردن غذا در آشپزخانه های بزرگ و رستوران ها از اهمیت خاصی برخوردار است که این گرمخانه غذا جزو بهترین تجهیزات آشپزخانه ها می باشد و دارای انواع مختلفی است که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی معرفی انواع گرمخانه غذا صنعتی می پردازیم.

انواع گرمخانه غذا

گرمخانه برقی غذا

در مورد معرفی انواع گرمخانه غذا صنعتی می توان به گرمخانه برقی غذا اشاره کرد که این مدل گرمخانه دارای ظرفیت های متفاوتی است و جزو بهترین و مناسب ترین گرمخانه ها می باشد . از مهمترین ویژگی این گرمخانه برقی این است که دارای نمایشگر دیجیتال است و دما را به راحتی می توانید تنظیم کنید و برای اکثر رستوران ها ، شرکت ها ، کترینگ ها و غیره کاربرد دارد.

مشخصات گرمخانه برقی غذا ۲۰ تایی

این مدل گرمخانه برقی ۲۰ عدد غذا را گرم می کند و جنس آن از استیل است و رویه آن از ورق استیل است . ضخامت آن ۸٪ میلیمتر است و دارای درب استیل است و ابعاد آن ۱۱۰×۴۵×۴۵ سانتیمتر است . شیر ترموستات دارد و دارای المنت ۱۵۰ وات است . از دیگر ویژگی های این مدل گرمخانه چرخ دارد و ۵ طبقه است و دارای عایق پشم شیشه فشرده است.

مشخصات گرمخانه برقی غذا ۴۰ تایی

این مدل ۴۰ عدد غذا را گرم می کند و ابعاد آن ۱۱۰ ×۶۰×۶۰ سانتیمتر است . جنس بدنه آن استیل و قطع کن هوشمند دارد و چرخ دارد و دارای عایق پشم شیشه فشرده است و ضخامت آن ٪۸ میلیمتر است.

مشخصات گرمخانه برق غذا ۶۰ تایی

جنس این مدل گرمخانه از استیل است و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است و ابعاد آن ۱۴۰×۶۰×۶۰ سانتیمتز است و چرخ لوکس ترمزدار دارد و عایق پشم شیشه فشرده دارد و ۷ طبقه است و نمایشگر دیجیتال دارد .

مشخصات گرمخانه برقی ۱۰۰ تایی

این مدل ۱۰۰ غذا را گرم می کند و دارای دو المنت با قدرت ۱۰۰۰ وات است . ترموستات دیجیتال دارد و ۱۰ طبقه است . جنس آن از استیل و دارای دو درب استیل است . ابعاد آن ۲۰۰×۸۰×۸۰ سانتیمتر است و نمایشگر دیجیتال دارد . عایق پشم شیشه فشرده دارد که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت تجهیزات صنعتی آشپزخانه جی دایک به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و مشاوره بگیرید.

انواع گرمخانه گازی

در معرفی انواع گرمخانه غذا صنعتی می توان به گرمخانه گازی هم اشاره کرد که بیشتر برای کترینگ ها ، رستوران ها ، شرکت ها ، فست فودها و غیره از آن استفاده می کنند . این مدل گرمخانه دارای کمترین مصرف انرژی را دارد و بهترین گرما را تولید می کند.

مشخصات گرمخانه گازی ۲۰ تایی

جنس بدنه آن تمام استیل است و ضخامت آن ۸٪ میلیمتر است و مجهز به شیر ترموکوپل است و ۵ طبقه است و چرخ دارد . ابعاد آن ۱۱۰×۴۵×۴۵ سانتیمتر است و یک درب استیل دارد و دارای عایق پشم شیشه فشرده است.

مشخصات گرمخانه گازی ۴۰ تایی

این گرمخانه از جنس ورق استیل است و ضخامت آن ۸٪ میلیمتر است . ابعاد آن ۱۱۰ ×۶۰×۶۰ سانتیمتر است . قیمت آن بسیار مناسب است و گارانتی دارد و عایق پشم شیشه فشرده هم دارد.

مشخصات گرمخانه گازی ۶۰ تایی

این گرمخانه ۷ طبقه است و مجهز به شیر ترموکوپل است و چرخ دارد . ابعاد آن ۱۴۰×۶۰×۶۰ است و مصرف سوخت پایین دارد و جنس آن از استیل ۳۰۴ است و عایق پشم شیشه فشرده هم دارد.

مشخصات گرمخانه گازی ۱۰۰ تایی

جنس آن تمام استیل و ضخامت آن ۸٪ میلیمتر و دارای دو درب استیل است . ابعاد آن ۲۰۰×۸۰×۸۰ سانتیمتر است .

راهنمای خرید بهترین انواع گرمخانه غذا

در مورد معرفی انواع گرمخانه غذا صنعتی باید مقاوم ترین و بهترین دستگاه را انتخاب کنید و در هنگام خرید به گارانتی و خدمات پس از فروش هم دقت کنید . این نوع تجهیزات باید دارای بهترین کیفیت و متریال باشند و قیمت این دستگاه ها بستگی به ظرفیت غذایی آن ، مدل پنل کاربری ، انرژی مصرفی ، مقاومت آن بستگی دارد که به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی جی دایک مراجعه و نحوه خرید این دستگاه ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

در مورد معرفی انواع گرمخانه غذا صنعتی صحبت کردیم که این دستگاه برای گرم کردن انواع غذاهای طبخ شده بسیار مناسب است و همه انواع ظروف را در داخل آن می توان گرم کرد که به همین منظور شما می توانید با شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی جی دایک ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای