کباب پز رستورانی
کباب پز رستورانی

کباب پز رستورانی

همانطور که می دانید گوشت قرمز که به صورت کبابی پخته شود یک غذای سالم است که امروزه طرفداران بسیاری دارد و در دستگاه های کباب پز به راحتی قابل پخت می باشد و به همین منظور ما در این مقاله به بررسی کباب پز رستورانی می پردازیم.

معرفی کباب پز رستورانی

دستگاه کباب پز رستورانی یکی از پر کاربردترین تجهیزات برای رستوران ها ، فست فودها ، کترینگ و غیره می باشد .

این دستگاه برای حداقل ۱۰۰ نفر کباب آماده می کند و دارای بدنه فلزی یا ورق فولادی است و برای پخت حجم بالای گوشت قابل استفاده می باشد . این دستگاه را معمولا در آشپزخانه قرار می دهند و دارای پایه های بلند و محکم می باشد .

این کباب پزها دارای سینی جمع کننده روغن و مایعات می باشد که باعث کثیفی محیط نشود . از مزایای این دستگاه این است که با سرعت غذا را برای مشتریان آماده می کند و با زدن دکمه روشن دستگاه این سیخ کباب ها چند دقیقه دور خود می چرخند تا همه قسمت های آن پخته شود .

انواع کباب پز رستورانی

کباب پز تابشی

این دستگاه برای پخت انواع کباب ها در رستوران ها کاربرد دارد و دارای ظرفیت متنوع و کیفیت ساخت بالا می باشد . جنس بدنه آن استیل و دارای شاسی فولادی است . سرامیک های استفاده شده در آن مرغوب می باشد و از مزایای این دستگاه پخت کامل انواع کباب ، سرعت پخت ، سلامتی غذا بدون دود ، عدم نیاز به تهویه هوا ، مصرف کم گاز می باشد.

کباب پز صنعتی

یکی دیگر از کباب پز رستورانی کباب پز صنعتی است که دارای بدنه استیل ، قابلیت پخت انواع کباب ها ، قابلیت سفارش در ظرفیت بالا ، مجهز به شیر تنظیم حرارت و شیر کنترل گاز ، امکان استفاده در فضاهای باز ، کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب از مزایای این کباب پز می باشد.

کباب پز گازی

یکی از پر کاربردترین کباب پز رستورانی کباب پز گازی است که از بهترین تجهیزات در آشپزخانه های صنعتی می باشد و در هر ۱۰۰سانتیمتر ۱۵ عدد سیخ کباب را جواب می دهد و طول هر کباب بستگی به دهانه کباب پز دارد .

دهانه این کباب پزها ۴۰ ، ۴۵ ، ۵۰ ، ۶۰ سانتیمتر می باشد و هم به صورت رومیزی و هم پایه دار ساخته می شود و این پایه ها بسیار مقاوم و مستحکم هستند  و جنس بدنه آن از استیل یا فولاد است .

به گاز شهری متصل می شود و دارای کیفیت ساخت بالا و بسیار مقاوم است و دارای سینی جمع کننده برای روغن و مایعات می باشد که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت تجهیزات صنعتی جی دایک به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و در زمینه خرید این دستگاه ها مشاوره و راهنمایی بگیرید.

کباب پز برقی

این دستگاه با برق کار می کند و دارای مدل ها و ابعاد مختلفی می باشد ولی مصرف برق بالایی دارد.

نکات مهم در هنگام خرید کباب پز

ارتفاع کباب پز رستورانی را با توجه به قد و خواسته های خود انتخاب کنید . ابزار کباب پز مانند سیخ ، توری و غیره را تهیه کنید . تهویه هوا و فن را برای کباب پز در نظر بگیرید . اندازه و ظرفیت دستگاه بسیار مهم است و باید کباب پزی را خریداری کنید که حجم آنها مناسب باشد و همینطور جنس کباب پز بسیار مهم است و در قیمت نهایی آن تاثیرگذار است .

این دستگاه دارای انواع مختلفی می باشد که بر اساس نیاز کاربری خود باید آن را انتخاب کنید.

قیمت کباب پز

قیمت کباب پز رستورانی به عوامل مختلفی از قبیل جنس کباب پز ، قابلیت های حرارتی ، نوع دستگاه بستگی دارد که هر چه قابلیت های آن بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می رود که به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت تجهیزات صنعتی جی دایک مراجعه و نحوه خرید و قیمت این دستگاه را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

در مورد مشخصات و ویژگی های کباب پز رستورانی صحبت کردیم که این کباب پز ها دارای مدل های مختلفی هستند و جزو پر فروش ترین تجهیزات برای آشپزخانه ها می باشند که به همین منظور شما می توانید با شرکت تجهیزات صنعتی جی دایک ارتباط برقرار کنید و از نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای