۹۷ مبتلا به کرونا در استان سمنان شناسایی شد/ یک نفر جان باخت

آمارهای ارائه‌شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کرونایی در سطح استان سمنان جان خود را ازدست‌داده و تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۹۰۷ نفر رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۹۷ مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان سمنان شناسایی شدند و تعداد بیماران بستری استان به عدد ۱۱۰ نفر رسید.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در سطح استان سمنان ۲۳ هزار و ۸۱۴ نفر به این بیماری مبتلا شدند که ۱۶ هزار و ۸۷۱ نفر ازاین‌بین به‌صورت سرپایی مداوا و یا جان خود را از دست دادند و هفت هزار و ۳۸۷ نفر نیز بعد از بستری در بیمارستان بهبود و مرخص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت منتهی به شامگاه شنبه همچنین ۱۴ بیمار کرونایی نیز در سطح استان سمنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

هم‌اکنون پنج شهرستان استان سمنان شامل سمنان، گرمسار، شاهرود، دامغان و مهدی‌شهر در وضعیت زرد کرونایی و سه شهرستان دیگر در شرایط آبی قرار دارند.

همچنان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، الزامات بهداشتی، شستشوی دستان، دوری از تجمعات و مهمانی‌ها توصیه مهم مسئولان بهداشت و درمان به مردم است.

به گزارش مهر، استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است لذا آمارهای ارائه‌شده کرونا در سطح استان مجموع اطلاعات و داده‌های این دو دانشگاه خواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای