خرید اجاق گاز مسافرتی
خرید اجاق گاز مسافرتی

خرید اجاق گاز مسافرتی

این مدل اجاق گاز برای مسافرت بسیار مناسب است و دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیاری می باشد که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی خرید اجاق گاز مسافرتی می پردازیم.

معرفی اجاق گاز مسافرتی

خرید اجاق گاز مسافرتی برای افرادی که به طبیعت و مسافرت اهمیت می دهند و دائم در حال گشت و گذار هستند بسیار مناسب است و یکی از وسایل بسیار مهم برای گردش و سفر است . این محصول به علت تنوع و کیفیت بالا و داشتن طرح های زیبا از آن بسیار استقبال شده است.

این محصول برای پخت و پز یا گرم کردن غذا در فضاهای باز بسیار کاربردی است و دارای کیف مخصوص برای حمل آسان و راحت می باشد.

طراحی این اجاق گاز بسیار فوق العاده است و سبک و جمع و جور است و جای کمی را اشغال می کند و همچنین سریع روشن می شود و در برابر وزش باد مقاوم است .

ویژگی های اجاق گاز مسافرتی

برای خرید اجاق گاز مسافرتی باید به ویژگی های این دستگاه توجه کرد :

این دستگاه قابل حمل می باشد و کم وزن و سبک است و کیف قابل حمل دارد . ابعاد آن ۳۴×۲۸×۱۱ سانتیمتر است و دارای فندک و شیر مناسب است و مجهز به سیستم جرقه زنی اتوماتیک می باشد و به کبریت و فندک نیازی ندارد .

قابلیت استفاده به گاز شهری یا کپسول گاز را دارد و رنگ آن قرمز یا مشگی است . این گاز کم مصرف و بدون بو است و دارای هاردکس برای حمل آسان است .

میزان استفاده از سوخت هر کپسول ۳ ساعت می باشد و بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ است و دارای حرارت مناسب برای پختن غذا و گرم کردن غذاها می باشد . نشان استاندارد دارد و قیمت آن از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

نکات مهم در هنگام خرید اجاق گاز مسافرتی

برای خرید این مدل اجاق گازها باید به چند نکته توجه کرد که شامل این موارد می باشد :

مشخصه های فیزیکی

برای خرید این محصول حتما به وزن و اندازه آن توجه کنید چون هر چه سبک تر باشد بهتر قابل حمل می شود و کارایی بالایی داشته باشد که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت تجهیزات صنعتی آشپزخانه جی دایک به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و مشاوره و راهنمایی بگیرید.

قابلیت تنظیم حرارت

باید این اجاق ها قابلیت تنظیم شعله را در برابر شرایط آب و هوایی داشته باشند و در میزان مصرف سوخت صرفه جویی کنند.

میزان مصرف سوخت

یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای خرید اجاق گاز مسافرتی میزان مصرف سوخت است که با توجه به میزان کارایی این اجاق ها با هر بار اتصال به کپسول گاز تامین سوخت مورد نظر را انجام دهد.

ویژگی های دیگر این دستگاه

وجود ویژگی های دیگر مانند فندک یا آتش زنه ، داشتن پایه ، کیف قابل حمل ، جدارهای حفاظت کننده از شعله از ویژگی های دیگر این محصول می باشد.

عملکرد اجاق مسافرتی

عملکرد و کارایی این نوع اجاق گاز باید خوب باشد و با تنها یک شعله حجم مخصوصی از آب را به جوش برساند . توان و قدرت این اجاق گازها بالا باشد و نباید وقت زیادی را صرف غذا درست کردن یا گرم کردن غذا کنید و فوری باید غذا آماده شود .

بهترین اجاق گازها باید دارای استاندارد CE  اروپا باشند و حتما واشر پی وی سی ایمنی آن در قسمت سر شعله محکم باشد. شیر دستگاه باید ضد نشت باشد و بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ باشد.

بهترین اجاق گاز مسافرتی را از کجا بخریم ؟

برای خرید اجاق گاز مسافرتی شما باید به گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه توجه کنید و از طریق فروشگاه های معتبر و سایت های فروشگاهی اقدام به خرید این محصول کنید که به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت تجهیزات صنعتی آشپزخانه جی دایک مراجعه و نحوه خرید این دستگاه را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

خرید اجاق گاز مسافرتی برای افرادی که دائم در مسافرت هستند گزینه بسیار مناسبی است و با خرید این دستگاه علاوه بر حمل آسان می توانید در زمان کوتاه بهترین غذاها را درست کنید که به همین منظور شما می توانید با شرکت تجهیزات صنعتی آشپزخانه جی دایک ارتباط و از نحوه سفارش و قیمت این محصول اطلاع حاصل کنید.