قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی
خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی کار بسیار مهمی است و با توجه به تنوع مختلف تجهیزات باید بهترین انتخاب را داشته باشید که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می پردازیم.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی چیست ؟

برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتدا باید با مدل های مختلف دستگاه ها و کارایی این تجهیزات آشنا باشید که برای راه اندازی یک رستوران یا فست فود نیاز به تهیه یک لیست از تجهیزات برای آشپزخانه می باشد .

این تجهیزات در مرحله اول آماده سازی مواد غذایی ، خرد کردن پر سرعت مواد غذایی تا پخت و سرو غذا می باشد و در مرحله بعد حمل و خدمات دهی به مشتریان ، نظافت و شستشوی ظروف همه از تجهیزات یک آشپزخانه صنعتی است .

افزایش سرعت پخت با این تجهیزات

آماده سازی

در بحث خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتدا باید از روش آماده سازی اطلاع داشته باشید که این روش بهترین روش است و برای آماده سازی می توان از دستگاه های مختلف که سرعت کار را زیاد می کند می توان استفاده کرد.

سس زنی

یکی دیگر از وسایل مهم در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی دستگاه سس زنی است که کیفیت این دستگاه بسیار بالا و برای آماده کردن انواع مرغ سوخاری و کنتاکی و سس زدن انواع مواد غذایی می توان استفاده کرد . این دستگاه مرینیتور از بهترین دستگاه های سس زنی می باشد که در مدت ۱۵ دقیقه ۴ مرغ را به راحتی سس می زند.

پخت سریع

استفاده و خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی باعث پخت سریع مواد غذایی می شود و این پخت و پز بسیار با کیفیت و مکانیزه است و از دستگاه های متنوعی مانند اجاق های پلوپز صنعتی ، اجاق های ۶ کاره ، فر ریلی ، فر پیتزایی می توان استفاده کرد که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت تجهیزات صنعتی جی دایک به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و برای خرید انواع تجهیزات یک آشپزخانه مشاوره و راهنمایی بگیرید.

شستشوی راحت

بعد از پخت و پز نیاز به شستشوی ظروف می باشد که یکی از دغدغه های اکثر رستوران داران ظروف کثیف می باشد که شما می توانید با انواع ماشین ظرفشویی صنعتی در کمترین زمان و سرعت بالا تمام ظروف آشپزخانه صنعتی خود را بشویید و آشپزخانه را تمیز و مرتب نگه دارید.

لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی

برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید به تجهیزات برودتی اشاره کرد مانند یخچال و فریزر صنعتی ، یخچال زیر گریلی ، یخ در بهشت ساز ، تاپینگ سرو پیتزا ، یخچال کبابی و غیره که همه این موارد برای تجهیزات برودتی یک آشپزخانه صنعتی لازم و ضروری است.

لوازم پخت و پز رستورانی

این لوازم برای پخت و پز مواد غذایی بسیار مورد نیاز یک آشپزخانه می باشد و باعث بهتر شدن پخت و پز در یک آشپزخانه می شود که شامل اجاق گاز ۶ شعله ، اجاق پلوپز صنعتی ، فر صنعتی ، دستگاه سرخ کن ، ماهیتابه گردان ، باربیکیو و غیره می باشد.

لوازم آماده سازی آشپزخانه برای تهیه مواد غذایی رستوران

این لوازم هم برای آماده کردن موادغذایی از اهمیت خاصی برخوردار است که شامل این موارد است : خلال ساز ، میزکار صنعتی ، چرخ گوشت صنعتی ، سبزی خرد کن ، کابینت استیل و غیره می باشد.

تجهیزات شستشوی آشپزخانه صنعتی

این تجهیزات هم در یک آشپزخانه بسیار ضروری است مانند ظرفشویی ریلی ، تونلی ، جاروبرقی صنعتی ، وان استیل می باشد که باعث تمیزی یک آشپزخانه می شود.

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید به تنوع مدل ها دقت کرد و قیمت هر کدام از این تجهیزات متفاوت می باشد و هر چه کیفیت این تجهیزات بالاتر باشد قیمت آن هم بیشتر است و گارانتی و خدمات پس از فروش در هنگام خرید بسیار مهم است و در قیمت این تجهیزات تاثیرگذار است که به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت تجهیزات صنعتی آشپزخانه جی دایک مراجعه و نحوه خرید این محصولات را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

در مورد خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی صحبت کردیم که این تجهیزات باعث پخت و پز سریع و کیفیت پخت بالاتر می  شود و به راحتی مشتریان زیادی را جواب می دهد و حمل و خدمات دهی به مشتریان در اسرع وقت انجام می شود که به همین منظور شما می توانید با شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی جی دایک ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.